Mysteeripeli Kuudes yritys
Mysteeripeli Kuudes yritys vahvistaa yrityksen asiantuntijuuden sekä arvomaailman avulla ryhmäytymistä, (työ)hyvinvointia ja uupumuksen ennaltaehkäisyä.
Cardehumman mysteeripelin ideologia liittyy yrityksen arvoihin, jotka ovat psykologisen turvallisuudentunteen vahvistaminen sekä läsnäolo ja vuorovaikutus.
Mysteeripelissä liikutaan päähenkilön elämään liittyviä mysteerejä ratkoen voimauttavan talliympäristön pihapiirissä sekä rakennuksissa, tilan eläinten seuratessa pelaajien touhuja omista aitauksistaan.
Peli toimii hyvänä ryhmäyttäjänä esimerkiksi nyt, kun työyhteisöt palaavat takaisin toimistoihin parin vuoden etätyöskentelyjakson jälkeen.
Peliaika on n 1,5 – 2,5 tuntia riippuen ryhmän koosta. Pelaamaan mahtuu yhtä aikaa 2 – 10 hlöä. Ryhmäkoon ollessa esim 10 hlöä, jaetaan porukka kahteen ryhmään ja toinen ryhmä lähtee pelaamaan viimeistään 30 min toisen ryhmän lähdön jälkeen.
Peli sopii hyvin myös erilaisille kaveriporukoille, perheille ja juhlien ohjelmanumeroksi. Pelaaminen yhdessä on takuuvarmasti oivalluttavaa, hauskaa ja informatiivista sekä ihan taatusti myös söpöä. Pelin etenemiseen osallistuvat omista asuintiloistaan hevoset, vuohet, kissat, kanat, hevoset, koirat ja puput.
Hinta on 80 eur / 2 hlöä, lisähenkilöt 25 eur / hlö.
Yrityksille räätälöidään tapauskohtaisesti, lisäpalvelut huomioiden.
Peli on kehitetty yhteistyössä tunnetun tamperelaisen pelifirman GetAway Room Escape:n kanssa.